Официален сайт на Община Вълчи дол

Open menu

/
PREVImage
NEXTImage

МЕСТНИ ДАНЪЦИ И ТАКСИ И НЕДАНЪЧНИ ПРИХОДИ

Информация
 Образци
Услуги

БАНКОВИ СМЕТКИ НА ОБЩИНА ВЪЛЧИ ДОЛ

ГРАЖДАНСКА РЕГИСТРАЦИЯ И АДМИНИСТРАТИВНО ОБСЛУЖВАНЕ

Услуги

БАНКОВИ СМЕТКИ НА ОБЩИНА ВЪЛЧИ ДОЛ

УСТРОЙСТВО НА ТЕРИТОРИЯТА И ОБЩИНСКА СОБСТВЕНОСТ

Устройство на територията
Общинска собственост
Околна среда

БАНКОВИ СМЕТКИ НА ОБЩИНА ВЪЛЧИ ДОЛ

СПИСЪК на допуснатите и недопуснатите кандидати В КОНКУРС ЗА НАЗНАЧАВАНЕ НА Главен юрисконсулт

Кметът на община Вълчи дол, на основание чл. 44, ал.1, т.1 и ал.2 от Закона за местното самоуправление и местната администрация /ЗМСМА/, чл. 10а, ал.1 и ал.2 от Закона за държавния служител, чл. 13, ал.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители  и своя заповед №24-810/11.07.2024г.

обявява конкурс в Общинска администрация Вълчи дол за назначаване на 

Главен юрисконсулт– 1 бройка

ІІ. Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика:

Организира подготовката, изготвя процедурните условия и всички документи за възлагане на обществени поръчки, като определя и вида на процедурата, съобразно изискванията на ЗОП и Вътрешните правила за управление цикъла на обществените поръчки в община Вълчи дол. Участва в работни групи за разработване на стратегии и нормативни актове.

ІІІ. Минимални изисквания за заемане на длъжността, предвидени в нормативни актове:

1.                  Образование – висше, образователно-квалификационна степен – „Магистър“;

2.                  Професионален опит – 4 /четири/ години; Професионален опит съобразно чл. 13 от Закона за администрацията и чл. 2, ал. 2 от Наредбата за прилагане на класификатора на длъжностите в администрацията е минималният професионален опит, необходим за заемане на длъжността и включва времето, през което служителят е извършвал дейност в област или области, които са свързани с функциите, определени в длъжностната характеристика за съответната длъжност;

3.                  Професионална област на висшето образование Юридическо.

4.                  Минимален ранг за заемане на длъжността – ІІІ младши;

5.                  Минимален размер на основната месечна заплата – 933 лева;

При определяне на индивидуалния размер на основната заплата на спечелилия конкурса кандидат се отчитат нивото на заеманата длъжност и изискванията за нейното заемане, и квалификацията и професионалния опит на кандидата, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението и вътрешните правила, прилагани в съответната администрацията

ІV. В конкурса за Главен юрисконсулт могат да участват лица, отговарящи на изискванията на чл. 7, ал.1 и ал.2 от Закона за държавния служител.

V. Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:

1. Професионален опит в държавна и/или общинска администрация;

2. Компютърни умения – добро владеене на офис пакет MS WORD, EXCEL и INTERNET

3. Допълнително предимство: българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при постигнати равни крайни резултати с някой от останалите кандидати.

 

VІ. Начин на провеждане на конкурса:

1.                  Решаване на тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията, в която е конкурсната длъжност;

2.                  Интервю.

 

VІІ. Необходими документи за участие в конкурса:

1.                  Заявление за участие в конкурса, съгл. Приложение № 3 към чл. 17, ал.2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители;

2.                  Към заявлението се прилагат:

2.1.            Декларация от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответния ред от правото да заема определена длъжност (по чл. 17, ал.3, т.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители), по образец;

2.2.             Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността; ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочва номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;

2.3.             Копие от документите, които удостоверяват продължителността и сферата на професионалния опит;

2.4.            Други документи, които са свързани с изискванията за заемането на длъжността.

 

VІІІ. Място и срок за подаване на документите, място за обявяване:

1.                  Документи се подават в деловодството на Община Вълчи дол от 08:00 ч. до 17:00 часа, всеки работен ден, или по електронен път на следната електронна поща: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.,  с краен срок до 25.07.2024 г. до 17:00 часа.

2.                  Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник

3.                  Документите по т.1 и т.2 може да се подават по електронен път чрез посочената в обявлението електронна поща, като в този случай заявлението по т.1 и декларацията по т.2.1 следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.

4.                  Общодостъпното място, на което ще се обявяват списъците или други съобщения във връзка с конкурса – на информационното табло за обяви пред сградата на общинска администрация Вълчи дол и на интернет страницата на общината – www.valchidol.bg,  в регламентираните от законодателството срокове.

 

IХ. При подаване на заявленията кандидатите лично или чрез пълномощника се уведомяват от служителите, които са определени да приемат документите, за пречките за назначаване, посочени в чл.7, ал.2 от ЗДСл и в други нормативни актове. На кандидатите се предоставя длъжността характеристика за конкурсната длъжност. В случаите по чл. 17, ал. 6 от НАРЕДБАТА за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители, информацията за пречките за назначаване и длъжностната характеристика се изпращат на кандидата по електронен път.

         

  Заявление;

  Приложение 1 към чл.5, ал.1 от НПКПМДСЛ информация за длъжността;

  Приложение 2 Декларация чл. 17, ал. 3, т. 1.doc.