СПИСЪК на допуснатите и недопуснатите кандидати В КОНКУРС ЗА НАЗНАЧАВАНЕ НА Главен юрисконсулт
Кметът на община Вълчи дол, на основание чл. 44, ал.1, т.1 и ал.2 от Закона за местното самоуправление и местната администрация /ЗМСМА/, чл. 10а, ал.1 и ал.2 от Закона за държавния служител, чл. 13, ал.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители и своя заповед №24-810/11.07.2024г.
обявява конкурс в Общинска администрация Вълчи дол за назначаване на
Главен юрисконсулт– 1 бройка
ІІ. Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика:
Организира подготовката, изготвя процедурните условия и всички документи за възлагане на обществени поръчки, като определя и вида на процедурата, съобразно изискванията на ЗОП и Вътрешните правила за управление цикъла на обществените поръчки в община Вълчи дол. Участва в работни групи за разработване на стратегии и нормативни актове.
ІІІ. Минимални изисквания за заемане на длъжността, предвидени в нормативни актове:
1. Образование – висше, образователно-квалификационна степен – „Магистър“;
2. Професионален опит – 4 /четири/ години; Професионален опит съобразно чл. 13 от Закона за администрацията и чл. 2, ал. 2 от Наредбата за прилагане на класификатора на длъжностите в администрацията е минималният професионален опит, необходим за заемане на длъжността и включва времето, през което служителят е извършвал дейност в област или области, които са свързани с функциите, определени в длъжностната характеристика за съответната длъжност;
3. Професионална област на висшето образование Юридическо.
4. Минимален ранг за заемане на длъжността – ІІІ младши;
5. Минимален размер на основната месечна заплата – 933 лева;
При определяне на индивидуалния размер на основната заплата на спечелилия конкурса кандидат се отчитат нивото на заеманата длъжност и изискванията за нейното заемане, и квалификацията и професионалния опит на кандидата, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението и вътрешните правила, прилагани в съответната администрацията
ІV. В конкурса за Главен юрисконсулт могат да участват лица, отговарящи на изискванията на чл. 7, ал.1 и ал.2 от Закона за държавния служител.
V. Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
1. Професионален опит в държавна и/или общинска администрация;
2. Компютърни умения – добро владеене на офис пакет MS WORD, EXCEL и INTERNET
3. Допълнително предимство: българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при постигнати равни крайни резултати с някой от останалите кандидати.
VІ. Начин на провеждане на конкурса:
1. Решаване на тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията, в която е конкурсната длъжност;
2. Интервю.
VІІ. Необходими документи за участие в конкурса:
1. Заявление за участие в конкурса, съгл. Приложение № 3 към чл. 17, ал.2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители;
2. Към заявлението се прилагат:
2.1. Декларация от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответния ред от правото да заема определена длъжност (по чл. 17, ал.3, т.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители), по образец;
2.2. Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността; ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочва номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;
2.3. Копие от документите, които удостоверяват продължителността и сферата на професионалния опит;
2.4. Други документи, които са свързани с изискванията за заемането на длъжността.
VІІІ. Място и срок за подаване на документите, място за обявяване:
1. Документи се подават в деловодството на Община Вълчи дол от 08:00 ч. до 17:00 часа, всеки работен ден, или по електронен път на следната електронна поща:
2. Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник
3. Документите по т.1 и т.2 може да се подават по електронен път чрез посочената в обявлението електронна поща, като в този случай заявлението по т.1 и декларацията по т.2.1 следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
4. Общодостъпното място, на което ще се обявяват списъците или други съобщения във връзка с конкурса – на информационното табло за обяви пред сградата на общинска администрация Вълчи дол и на интернет страницата на общината – www.valchidol.bg, в регламентираните от законодателството срокове.
IХ. При подаване на заявленията кандидатите лично или чрез пълномощника се уведомяват от служителите, които са определени да приемат документите, за пречките за назначаване, посочени в чл.7, ал.2 от ЗДСл и в други нормативни актове. На кандидатите се предоставя длъжността характеристика за конкурсната длъжност. В случаите по чл. 17, ал. 6 от НАРЕДБАТА за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители, информацията за пречките за назначаване и длъжностната характеристика се изпращат на кандидата по електронен път.