Официален сайт на Община Вълчи дол

Open menu

/
PREVImage
NEXTImage

МЕСТНИ ДАНЪЦИ И ТАКСИ И НЕДАНЪЧНИ ПРИХОДИ

Информация
 Образци
Услуги

БАНКОВИ СМЕТКИ НА ОБЩИНА ВЪЛЧИ ДОЛ

ГРАЖДАНСКА РЕГИСТРАЦИЯ И АДМИНИСТРАТИВНО ОБСЛУЖВАНЕ

Услуги

БАНКОВИ СМЕТКИ НА ОБЩИНА ВЪЛЧИ ДОЛ

УСТРОЙСТВО НА ТЕРИТОРИЯТА И ОБЩИНСКА СОБСТВЕНОСТ

Устройство на територията
Общинска собственост
Околна среда

БАНКОВИ СМЕТКИ НА ОБЩИНА ВЪЛЧИ ДОЛ


ОБЩИНА ВЪЛЧИ ДОЛ

обявява ПОДБОР НА ПЕРСОНАЛ за предоставяне на услуга

Община Вълчи дол реализира проект: „Грижа в дома на община Вълчи дол“ ДБФП № BG05SFPR002-2.001-0201-C02, който се осъществява от Община Вълчи дол с финансовата подкрепа на Програма "Развитие на човешките ресурси" 2021-2027, BG05SFPR002-2.001 - Грижа в дома, съфинансирана от Европейския съюз

Във връзка с реализацията на проекта, Община Вълчи дол набира персонал, както следва:

 

I. ОПИСАНИЕ НА ОСНОВНИТЕ ФУНКЦИИ И ИЗИСКВАНИЯ ЗА ЗАЕМАНЕ НА СЪОТВЕТНИТЕ ДЛЪЖНОСТИ:

 

1.                  Диспечер, на трудов договор, с почасова заетост 4 часа на ден – 1 бр.

1.1.   Основни функции:

-                     Отговаря за организиране на транспорта на персонала за осигуряване на услугата;

-                     Осъществяване с помощта на технически средства /софтуер, телефон/ комуникация и връзка за оперативно регулиране хода на всички основни дейности по проекта, в съответствие с нормативната база и изготвения времеви график за посещенията от домашните помощници до домовете на потребителите;

-                     Осъществява ритмично и безпроблемно организирането на транспорта на домашните помощници до домовете на потребителите съобразно ежемесечния график, както и на екипа за изпълнение;

-                     Други задачи, възложени от Ръководителя на проекта в съответствие с изискванията на проекта;

-                      Други дейности, съобразно нуждите на потребителите.

 

 

1.2.  Минималните и специфични изисквания към кандидатите за длъжността са:

                    минимални изисквания за заемане на длъжността :

-                     Да не са осъждани;

-                     Образователна степен — минимум средно образование;

-                     Професионален опит - не се изисква, опитът се счита за предимство;

 

                    специфични изисквания:

-                      Компютьрна грамотност — Microsoft Word, Microsoft Excel, Internet;

-                      Умения за работа в екип.

 

II.      РЕД ЗА ПРОВЕЖДАНЕ НА ПОДБОРА

 

2.1.     Необходимите документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в подбора са:

-                      писмено заявление за участие – по образец;

-                      лична карта (за справка);

-                      служебна бележка от месторабота (ако кандидатът работи);

-                      служебна бележка от образователна институция (ако кандидатът учи — редовно обучение);

-                      документ за завършено образование;

-                      копие на сертификат/и или удостоверение за завършени обучителни курсове по сходни програми/проекти за социални услуги – ще се ползва като предимство;

-                      декларация за обработка на лични данни -по образец;

-                      други документи.

2.2.                     Образците на необходимите документи за участие са на разположение на кандидатите в стая №111, етаж първи в сградата на Общинска администрация, град Вълчи дол, площад „Христо Ботев“ №1 или на интернет страницата на община Вълчи дол - https://valchidol.bg/jvd/index.php. Документите следва да се подават лично или чрез надлежно упълномощен пълномощник на следния адрес: Общинска администрация, гр. Вълчи дол, пл. „Христо Ботев” №1, етаж първи, стая №111 /Ръководител проект/ или при отсъствие на служителя в стая №108 /Счетоводител проект/, всеки работен ден от 9.00 до 12.00 часа и от 13.00 до 16.00 часа.

Срок за подаване на документи - от 09.07.2024 г. до 12.07.2024 г. включително.

2.3.                     Подборът протича в два етапа:

-                      проверка за съответствието на представените документи с обявените изисквания - административно съответствие;

-                     събеседване.

До участие в процедурата за подбор не се допускат лица, които не са представили всички необходими документи в срок или представените документи не удостоверяват изпълнението на изискванията.

Списъците на допуснатите и недопуснатите до събеседването кандидати, както и информация за дата, час и място на провеждане на събеседването, се обявяват на  информационното табло на Община Вълчи дол, находящо се пред сградата на Общинска администрация Вълчи дол, град Вълчи дол, площад „Христо Ботев“ №1, в петдневен срок след изтичане на срока за подаване на документите за участие в подбора.

В списъка на недопуснатите до събеседването кандидати се посочват основанията за недопускането им.

Събеседването се провежда от комисия и има за цел да се установи в каква степен всеки кандидат притежава професионалните качества, необходими за изпълнението на длъжността.

След приключване на работата си, комисията изготвя списък с класираните кандидати в тридневен срок от провеждането на събеседването, който се публикува на информационното табло на общината, находящо се пред сградата на Общинска администрация Вълчи дол, град Вълчи дол, площад „Христо Ботев“ №1.

За допълнителна информация:

Ръководител проект

Заявление за кандидатстване;

Декларация лични данни.