Официален сайт на Община Вълчи дол

Open menu

ГРАЖДАНСКА РЕГИСТРАЦИЯ И АДМИНИСТРАТИВНО ОБСЛУЖВАНЕ

Услуги

БАНКОВИ СМЕТКИ НА ОБЩИНА ВЪЛЧИ ДОЛ

УСТРОЙСТВО НА ТЕРИТОРИЯТА И ОБЩИНСКА СОБСТВЕНОСТ

Устройство на територията
Общинска собственост
Околна среда

БАНКОВИ СМЕТКИ НА ОБЩИНА ВЪЛЧИ ДОЛ

/
PREVImage
NEXTImage


ОБЩИНА ВЪЛЧИ ДОЛ

обявява ПОДБОР НА ПЕРСОНАЛ за предоставяне на услуга

Община Вълчи дол реализира проект: „Грижа в дома на община Вълчи дол“ ДБФП № BG05SFPR002-2.001-0201-C02, който се осъществява от Община Вълчи дол с финансовата подкрепа на Програма "Развитие на човешките ресурси" 2021-2027, BG05SFPR002-2.001 - Грижа в дома, съфинансирана от Европейския съюз

Във връзка с реализацията на проекта, Община Вълчи дол набира персонал, както следва:

 

I. ОПИСАНИЕ НА ОСНОВНИТЕ ФУНКЦИИ И ИЗИСКВАНИЯ ЗА ЗАЕМАНЕ НА СЪОТВЕТНИТЕ ДЛЪЖНОСТИ:

 

1.                  Диспечер, на трудов договор, с почасова заетост 4 часа на ден – 1 бр.

1.1.   Основни функции:

-                     Отговаря за организиране на транспорта на персонала за осигуряване на услугата;

-                     Осъществяване с помощта на технически средства /софтуер, телефон/ комуникация и връзка за оперативно регулиране хода на всички основни дейности по проекта, в съответствие с нормативната база и изготвения времеви график за посещенията от домашните помощници до домовете на потребителите;

-                     Осъществява ритмично и безпроблемно организирането на транспорта на домашните помощници до домовете на потребителите съобразно ежемесечния график, както и на екипа за изпълнение;

-                     Други задачи, възложени от Ръководителя на проекта в съответствие с изискванията на проекта;

-                      Други дейности, съобразно нуждите на потребителите.

 

 

1.2.  Минималните и специфични изисквания към кандидатите за длъжността са:

                    минимални изисквания за заемане на длъжността :

-                     Да не са осъждани;

-                     Образователна степен — минимум средно образование;

-                     Професионален опит - не се изисква, опитът се счита за предимство;

 

                    специфични изисквания:

-                      Компютьрна грамотност — Microsoft Word, Microsoft Excel, Internet;

-                      Умения за работа в екип.

 

II.      РЕД ЗА ПРОВЕЖДАНЕ НА ПОДБОРА

 

2.1.     Необходимите документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в подбора са:

-                      писмено заявление за участие – по образец;

-                      лична карта (за справка);

-                      служебна бележка от месторабота (ако кандидатът работи);

-                      служебна бележка от образователна институция (ако кандидатът учи — редовно обучение);

-                      документ за завършено образование;

-                      копие на сертификат/и или удостоверение за завършени обучителни курсове по сходни програми/проекти за социални услуги – ще се ползва като предимство;

-                      декларация за обработка на лични данни -по образец;

-                      други документи.

2.2.                     Образците на необходимите документи за участие са на разположение на кандидатите в стая №111, етаж първи в сградата на Общинска администрация, град Вълчи дол, площад „Христо Ботев“ №1 или на интернет страницата на община Вълчи дол - https://valchidol.bg/jvd/index.php. Документите следва да се подават лично или чрез надлежно упълномощен пълномощник на следния адрес: Общинска администрация, гр. Вълчи дол, пл. „Христо Ботев” №1, етаж първи, стая №111 /Ръководител проект/ или при отсъствие на служителя в стая №108 /Счетоводител проект/, всеки работен ден от 9.00 до 12.00 часа и от 13.00 до 16.00 часа.

Срок за подаване на документи - от 09.07.2024 г. до 12.07.2024 г. включително.

2.3.                     Подборът протича в два етапа:

-                      проверка за съответствието на представените документи с обявените изисквания - административно съответствие;

-                     събеседване.

До участие в процедурата за подбор не се допускат лица, които не са представили всички необходими документи в срок или представените документи не удостоверяват изпълнението на изискванията.

Списъците на допуснатите и недопуснатите до събеседването кандидати, както и информация за дата, час и място на провеждане на събеседването, се обявяват на  информационното табло на Община Вълчи дол, находящо се пред сградата на Общинска администрация Вълчи дол, град Вълчи дол, площад „Христо Ботев“ №1, в петдневен срок след изтичане на срока за подаване на документите за участие в подбора.

В списъка на недопуснатите до събеседването кандидати се посочват основанията за недопускането им.

Събеседването се провежда от комисия и има за цел да се установи в каква степен всеки кандидат притежава професионалните качества, необходими за изпълнението на длъжността.

След приключване на работата си, комисията изготвя списък с класираните кандидати в тридневен срок от провеждането на събеседването, който се публикува на информационното табло на общината, находящо се пред сградата на Общинска администрация Вълчи дол, град Вълчи дол, площад „Христо Ботев“ №1.

За допълнителна информация:

Ръководител проект

Заявление за кандидатстване;

Декларация лични данни.