ОБЩИНА ВЪЛЧИ ДОЛ
На основание чл. 81а, ал. 2 от Закона за държавния служител, чл. 66, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители
ОБЯВЯВА:
подбор при мобилност по чл. 81а от Закона за държавния служител
за длъжността „Секретар“ на община Вълчи дол – 1 щатна бройка
1. Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността:
1.1. Образователно-квалификационна степен – магистър;
1.2. Професионален опит: 4 години или ІI младши ранг;
1.3. Кандидатите да са назначени по служебно правоотношение в друга администрация, да е изтекъл едногодишният срок на изпитване, да не заемат длъжност на непълно работно време, да не са назначени по заместване, освен ако са налице условията по чл. 15, ал. 3 от Закона за държавния служител.
2. Допълнителна квалификация/обучение:
2.1. Предпочитана специалност, по която е придобито образованието – от професионална област социални, стопански или правни науки.
Компютърна грамотност – работа със софтуерни продукти и правно-информационни системи.
3. Кратко описание на длъжността:
Дейността на длъжност „Секретар на община“ е свързана с осъществяване на административното ръководство на общинската администрация като координира и контролира административните звена за точното спазване на нормативните актове и на законните разпореждания на кмета на Община Вълчи дол и отговаря за планирането и отчетността при изпълнение на ежегодните цели на администрацията.
Области на дейност:
• Организация, координация и контрол на административните дейности, свързани с ефективното функциониране на администрацията по дирекции и служби;
• Контрол върху дейността на административното обслужване на физически и юридически лица;
• Задълженията на Секретар на община, съгласно чл. 43 от Закона за местното самоуправление и местната администрация
Секретарят на Общината изпълнява и други функции, възложени му от Кмета на общината, със закон или с друг нормативен акт.
4. Минимален размер на основната заплата: 933 лв.
5. Необходими документи за участие в подбора:
5.1. Заявление за участие в подбор - свободен текст с посочен телефон и e-mail адрес;
5.2. Подробна професионална автобиография;
5.3. Копие от документи за придобита образователно-квалификационна степен (диплома), допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността;
Документите, издадени в чужбина, се предоставят в легализиран превод на български език и след необходимото признаване и легализация от съответните оправомощени органи в Република България.
5.4. Копие от официални документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит - трудова книжка, осигурителна книжка, служебна книжка, официален документ на български език, доказващ извършване на дейност в чужбина;
5.5. Копие от служебна книжка, удостоверяваща налично служебно правоотношение и придобит ранг;
5.6. Копие от формуляра за последната годишна оценка на изпълнението на длъжността, която кандидатът заема в момента, според която изпълнението на длъжността напълно отговаря на изискванията или ги надвишава.
6. Място, начин и срок за подаване на документи:
Документи за участие в процедурата следва да бъдат представени в деловодството на Община Вълчи дол.
Документи могат да се подават и по електронен път на следния е-mail:
В този случай документите подавани от кандидате следва да са подписани с електронен подпис.
Документи се подават в 14 дневен срок, считано от датата на публикуване на обявата в Портала за работа в държавната администрация.
7. Начин на провеждане на подбора:
Подборът да се проведе чрез събеседване за преценка на професионалните и делови качества на кандидатите.