Официален сайт на Община Вълчи дол

Open menu

/
PREVImage
NEXTImage

МЕСТНИ ДАНЪЦИ И ТАКСИ И НЕДАНЪЧНИ ПРИХОДИ

Информация
 Образци
Услуги

БАНКОВИ СМЕТКИ НА ОБЩИНА ВЪЛЧИ ДОЛ

ГРАЖДАНСКА РЕГИСТРАЦИЯ И АДМИНИСТРАТИВНО ОБСЛУЖВАНЕ

Услуги

БАНКОВИ СМЕТКИ НА ОБЩИНА ВЪЛЧИ ДОЛ

УСТРОЙСТВО НА ТЕРИТОРИЯТА И ОБЩИНСКА СОБСТВЕНОСТ

Устройство на територията
Общинска собственост
Околна среда

БАНКОВИ СМЕТКИ НА ОБЩИНА ВЪЛЧИ ДОЛ

ОБЩИНА ВЪЛЧИ ДОЛ

На основание чл. 81а, ал. 2 от Закона за държавния служител, чл. 66, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители

 

ОБЯВЯВА:

подбор при мобилност по чл. 81а от Закона за държавния служител
 за д
лъжността „Секретар“ на община Вълчи дол – 1 щатна бройка

С П И С Ъ К на за допуснатите и недопуснатите кандидати ЗА ЗАЕМАНЕ НА ДЛЪЖНОСТТА СЕКРЕТАР НА ОБЩИНА ВЪЛЧИ ДОЛ

1.                      Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността:

1.1. Образователно-квалификационна степен – магистър;

1.2. Професионален опит: 4 години или ІI младши ранг;

1.3. Кандидатите да са назначени по служебно правоотношение в друга администрация, да е изтекъл едногодишният срок на изпитване, да не заемат длъжност на непълно работно време, да не са назначени по заместване, освен ако са налице условията по чл. 15, ал. 3 от Закона за държавния служител.

2. Допълнителна квалификация/обучение:

2.1. Предпочитана специалност, по която е придобито образованието – от професионална област социални, стопански или правни науки.

Компютърна грамотност – работа със софтуерни продукти и правно-информационни системи.

3.   Кратко описание на длъжността:

Дейността на длъжност „Секретар на община“ е свързана с осъществяване на административното ръководство на общинската администрация като координира и контролира административните звена за точното спазване на нормативните актове и на законните разпореждания на кмета на Община Вълчи дол и отговаря за планирането и отчетността при изпълнение на ежегодните цели на администрацията.

Области на дейност:

• Организация, координация и контрол на административните дейности, свързани с ефективното функциониране на администрацията по дирекции и служби;

• Контрол върху дейността на административното обслужване на физически и юридически лица;

• Задълженията на Секретар на община, съгласно чл. 43 от Закона за местното самоуправление и местната администрация

Секретарят на Общината изпълнява и други функции, възложени му от Кмета на общината, със закон или с друг нормативен акт.

4. Минимален размер на основната заплата: 933 лв.

5.   Необходими документи за участие в подбора:

5.1. Заявление за участие в подбор - свободен текст с посочен телефон и e-mail адрес;

5.2. Подробна професионална автобиография;

5.3. Копие от документи за придобита образователно-квалификационна степен (диплома), допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността;

Документите, издадени в чужбина, се предоставят в легализиран превод на български език и след необходимото признаване и легализация от съответните оправомощени органи в Република България.

5.4. Копие от официални документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит - трудова книжка, осигурителна книжка, служебна книжка, официален документ на български език, доказващ извършване на дейност в чужбина;

5.5. Копие от служебна книжка, удостоверяваща налично служебно правоотношение и придобит ранг; 

5.6. Копие от формуляра за последната годишна оценка на изпълнението на длъжността, която кандидатът заема в момента, според която изпълнението на длъжността напълно отговаря на изискванията или ги надвишава.

6. Място, начин и срок за подаване на документи:

Документи за участие в процедурата следва да бъдат представени в деловодството на Община Вълчи дол.

Документи могат да се подават и по електронен път на следния е-mail: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите. – подписани с електронен подпис.

В този случай документите  подавани от кандидате следва да са подписани с електронен подпис.

Документи се подават в 14 дневен срок, считано от датата на публикуване на обявата в Портала за работа в държавната администрация.

7. Начин на провеждане на подбора:

Подборът да се проведе чрез събеседване за преценка на професионалните и делови качества на кандидатите. 

КРИТЕРИИ за подбор при мобилност по чл. 81а от Закона за държавния служител при наличие на повече от един кандидат, който отговаря на изискванията за заемане на длъжността

Заявление за участие.

С П И С Ъ К на за допуснатите и недопуснатите кандидати ЗА ЗАЕМАНЕ НА ДЛЪЖНОСТТА СЕКРЕТАР НА ОБЩИНА ВЪЛЧИ ДОЛ