I. Основни функции
Основните дейности са свързани с активно участие в изготвянето на документите за възлагане на обществени поръчки за доставки, услуги и строителство за нуждите на Община Вълчи дол.
Участва в подготовка, провеждане и възлагане на обществени поръчки в Община Вълчи дол, съгласно нормативните актове в областта на обществените поръчки по реда на ЗОП и ППЗОП.
II. Минимални изисквания за заемане на длъжността:
Изисквана минимална степен за завършено образование: бакалавър
Професионална област: технически, природни или стопански науки.
Допълнителни умения и квалификация:
Познаване на нормативната уредба за възлагане на обществени поръчки;
Компютърни умения – MS office (Excel и Word – много добро ниво); Internet;
III. Необходими документи:
1. Автобиография;
2. Копие от документи, които удостоверяват продължителността на професионалния опит;
3. Копие от документи, които удостоверяват придобита образователно – квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността;
IV. Размер на основната заплата: 1500 лв.
Осигурен е транспорт за служители от други населени места.
Срок за представяне на документите: 15.03.2024 г; 17:00 ч.
Място на подаване: в деловодството на ОбА Вълчи дол – гр. Вълчи дол, пл. „Христо Ботев“ №1; по електронен път на следния e-mail адрес:
Лицата, подали документи и отговарящи на условията за участие ще бъдат уведомени допълнително за дата и час на провеждане на интервюто.
- Details
ОБЩИНА ВЪЛЧИ ДОЛ, ОБЛАСТ ВАРНА
на основание чл.9, ал.1, ал.2 от НУРПТК на ОбA Вълчи дол
О Б Я В Я В А П У Б Л И Ч Е Н Т Ъ Р Г С Я В Н О Н А Д Д А В А Н Е ЗА
І. Отдаване под наем за срок от 10 (десет) години, на части от имот публична общинска собственост:
1. Кабинет №224 с площ 15,50 кв.м. и 8,00 кв.м. от общите части на втори етаж, в сграда на поликлиника с идентификатор 12574.501.1679.1, находяща се в имот с идентификатор 12574.501.1679 по КККР на гр. Вълчи дол, АОС №2536/28.07.2015 г.
Начална тръжна цена за месечен наем 35,00 лв. без ДДС.
Депозита е в размер на – 210,00 лв.
2. Кабинет №204 с площ 15,20 кв.м. и 8,00 кв.м. от общите части на втори етаж, в сграда на поликлиника с идентификатор 12574.501.1679.1, находяща се в имот с идентификатор 12574.501.1679 по КККР на гр. Вълчи дол, АОС №2536/28.07.2015 г.
Начална тръжна цена за месечен наем – 34,40 лв. без ДДС.
Депозита е в размер на – 206,40 лв.
3. Кабинет №205 с площ 15,20 кв.м. и 8,00 кв.м. от общите части на втори етаж, в сграда на поликлиника с идентификатор 12574.501.1679.1, находяща се в имот с идентификатор 12574.501.1679 по КККР на гр. Вълчи дол, АОС №2536/28.07.2015 г.
Начална тръжна цена за месечен наем – 34,40 лв. без ДДС.
Депозита е в размер на – 206,40 лв.
ІІ. Отдаване под наем за срок от 5 (пет) години на имот, частна общинска собственост, считано от стопанската 2023/2024 г.
· ПИ с идентификатор 36302.501.67 с площ 3046 кв.м., НТП: ниско застрояване в урбанизирана територия по КККР на с. Караманите, АОС №4579/18.12.2023 г.
Начална тръжна цена за годишен наем – 152,30 лв.
Депозита е в размер на 76,15 лв.
Търгът ще се проведе на 06.03.2024 г. от 10.00 часа в заседателната зала на Община Вълчи дол– гр. Вълчи дол, пл. „Хр. Ботев” №1.
Цена на тръжната документация: 20.00 лв. без ДДС, която следва да се заплати в сграда на ОбА Вълчи дол, находяща се в гр. Вълчи дол, пл. „Христо Ботев” 1, партер, център за услуги и информация, или по банков път по сметка на Община Вълчи дол, IBAN: BG 78 UNCR 7000 8423 4787 63, BIC: UNCR BGSF. Вид плащане 44 70 00.
Тръжната документация може да бъде закупена в сградата на общинска администрация - Вълчи дол, пл. "Христо Ботев" 1, ет. 2, ст. 211 от 12.02.2024 г. до 17:00 ч. на 05.03.2024 г.
Краен срок за приемане на документация за участие в търга - 17:00 ч. на 05.03.2024 г.
За справка и информация Маринела Иванова ет.2, стая №211 на ОбА Вълчи дол, тел. 05131/2315 вътр. 212.
- Details
- Written by: Маринела Иванова, експерт в дирекция „Устройство на територията, и общинска собственост“
Във връзка със стартирал прием по процедура BG14MFPR001-3.001 „ИЗГРАЖДАНЕ НА КАПАЦИТЕТ И ПОДГОТВИТЕЛНИ ДЕЙСТВИЯ В ПОДКРЕПА НА РАЗРАБОТВАНЕТО И БЪДЕЩОТО ИЗПЪЛНЕНИЕ НА СТРАТЕГИИТЕ ЗА ВОДЕНО ОТ ОБЩНОСТИТЕ МЕСТНО РАЗВИТИЕ”, Ви каним на среща за излъчване на представители на всички заинтересовани страни за създаване на Местно партньорство и водещ партньор – кандидат за получаване на безвъзмездна финансова помощ за създаване на Местна инициативна рибарска група. Партньори могат да бъдат представители на рибарски, аквакултурни, туристически или други изразяващи местната идентичност на територията на общините: Суворово , Девня и Вълчи дол
Партньорството ще се формира от представители на публичните и частните местни социално-икономически интереси и може да е подкрепено от представители на рибарски и/или аквакултурни, риболовни и/или ловно-рибарски, туристически и други, изразяващи местната идентичност юридически лица/организации на територията на общините Суворово, Девня и Вълчи дол.
Срещата ще се проведе в зала 304 в сградата на община Суворово от 16: 00 ч. на 09.02.2024 г.
За въпроси и повече информация може да се обърнете на тел: 089 340 5738
- Details
- Written by: Стилияна Иванова - директор дирекция "Инвестиционна политика и хуманитарни дейности"
РЕГИОНАЛНА ЗДРАВНА ИНСПЕКЦИЯ – ВАРНА
НАРЕЖДАМ:
I. Считано от 06.02.2024 г. въвеждам временни противоепидемични мерки за следните дейности/мероприятия:
1. Провеждане на планови консултации на бременни жени и кърмачета да се извършват при спазване на стриктен противоепидемичен режим и създаване на подходяща организация на работния процес, включваща записване дата и час на посещение, с цел недопускане смесване на потоци на болни и здрави лица.
2. Всички профилактични прегледи, задължителни имунизации и реимунизации, извършвани в извънболничната медицинска помощ да се провеждат при спазване на стриктен противоепидемичен режим и създаване на подходяща организация на работния процес, включваща записване дата и час на посещение, с цел недопускане смесване на потоци на болни и здрави лица.
- Details
- Written by: инж. Иво Ангелов
РЕГИОНАЛНА ЗДРАВНА ИНСПЕКЦИЯ – ВАРНА
НАРЕЖДАМ:
I. Считано от 06.02.2024 г. въвеждам временни противоепидемични мерки за следните дейности/мероприятия:
1. Провеждане на планови консултации на бременни жени и кърмачета да се извършват при спазване на стриктен противоепидемичен режим и създаване на подходяща организация на работния процес, включваща записване дата и час на посещение, с цел недопускане смесване на потоци на болни и здрави лица.
2. Всички профилактични прегледи, задължителни имунизации и реимунизации, извършвани в извънболничната медицинска помощ да се провеждат при спазване на стриктен противоепидемичен режим и създаване на подходяща организация на работния процес, включваща записване дата и час на посещение, с цел недопускане смесване на потоци на болни и здрави лица.
II. Удължавам въведените временни противоепидемични мерки на територията на област Варна до 09.02.2024 г., включително, като следва:
1. Преустановяване на свижданията в лечебните заведения за болнична помощ, специализирани институции за предоставяне социални услуги от резидентен тип за деца на територията на област Варна.
2. Лечебните заведения да продължават да изпълняват изготвените планове за действие в условията на грипна епидемия.
3. Провеждане на стриктен ежедневен филтър в детските заведения за недопускане на заболели деца. Да не се допуска смесване на групи и провеждане на общи мероприятия в детските заведения. Да се извършва често проветряване на помещенията и засилена текуща дезинфекция на повърхности. Недопускане на родителите до вътрешните помещения на територията на детските заведения.
4. Провеждане на стриктен противоепидемичен режим в училищата: филтър и недопускане на болни учениции в клас, извършване на често проветряване на помещенията и засилена текуща дезинфекция.
III. Временните противоепидемични мерки, определени с настоящата заповед, ще бъдат променени в зависимост от развитието на епидемичната ситуация на територията на област Варна.
IV. Контрол върху изпълнението на заповедта възлагам на директора на Дирекция “Надзор на заразните болести” към РЗИ-Варна.
V. Настоящата заповед да се сведе до знанието на Областния управител на Област с административен център Варна, Кмета на Община Варна, Кметовете на общини на територията на Област Варна, РЗОК- Варна, Ръководителите на лечебните и здравни заведения на територията на Област Варна, Началника на Регионално управление на образованието - Варна и Председателя на Националното сдружението на ОПЛ, АКСУ за създаване на необходимата организация за изпълнение на противоепидемичните мерки.
VI. Заповедта да се публикува на интернет страницата на Регионална здравна инспекция – Варна.
Заповедта подлежи на обжалване в едномесечен срок от публикуването ѝ на интернет страницата на Регионална здравна инспекция - Варна пред Административен съд - Варна по реда на Административнопроцесуалния кодекс. Обжалването не спира изпълнението на заповедта.
1. Препоръчително е носене на защитна маска за лице за еднократна или многократна употреба от всички лица, които се намират в закрити обществени места, в т. ч. обществен транспорт, лечебни и здравни заведения, аптеки, оптики, специализирани институции за предоставяне на социални услуги, социални услуги от резидентен тип за деца и възрастни, административни учреждения и други места, в които се обслужват или имат достъп гражданите, железопътни гари и автогари, летища, търговски обекти, църкви, манастири, храмове. Забраната не се отнася за улици, площади, градини и паркове.
2. Препоръчително е да не се допускат до работното си място лицата, с проявени симптоми на грип и остри респираторни заболявания.
- Details
- Written by: инж. Иво Ангелов
във връзка с участие в Национална кампания „Чиста околна среда-2024 г.“
ДО ЖИТЕЛИТЕ НА ОБЩИНА ВЪЛЧИ ДОЛ
Уважаеми съграждани,
В тази връзка всеки от Вас, който има предложение, може да го изпрати на имейл адрес
· Изграждане и/или възстановяване на детски площадки;
· Изграждане на зони за отдих;
· Фитнес уреди на открито;
· Озеленяване;
· Изграждане на скални цветни кътове;
· Ремонт на алеи, настилки, осветление с лед лампи;
· Изграждане на еко кътове – беседки, барбекюта;
· Поставяне на стойки за велосипеди;
· Ремонт на чешми или фонтани;
· Почистване и облагородяване на терени до воден обект.
Вярвам, че заедно можем да превърнем нашата Община в едно по-чисто и зелено място!
Калоян Цветков
Кмет на Община Вълчи дол
- Details
- Written by: инж. Иво Ангелов































