РЕГИОНАЛНА ЗДРАВНА ИНСПЕКЦИЯ - ВАРНА
З А П О В Е Д РД-01-14/23.01.2024
На основание чл. 63 а, ал. 2 от Закона за здравето във връзка с чл. 73 от Административнопроцесуалния кодекс, поради увеличената заболяемост от остри респираторни инфекции (ОРЗ) и грип на територията на Област Варна, достигнала за периода 15.01.2024 г. - 21.01.2024 г. епидемични стойности от 213,68%оо, решение от
22.01.2024 г. на Областния оперативен щаб за борба с грип и ОРЗ за обявяване на грипна епидемия и след съгласуване с Главния държавен здравен инспектор за въвеждане на временни противоепидемични мерки на територията на Област Варна,
НАРЕЖДАМ:
I. Въвеждам следните временни противоепидемични мерки на територията на Област Варна срещу разпространението на грип и ОРЗ, считано от 25.01.2024 г. до 31.01.2024 г, включително, както следва...
- Details
- Written by: инж. Иво Ангелов
РЕГИОНАЛНА ЗДРАВНА ИНСПЕКЦИЯ - ВАРНА
З А П О В Е Д РД-01-14/23.01.2024
На основание чл. 63 а, ал. 2 от Закона за здравето във връзка с чл. 73 от Административнопроцесуалния кодекс, поради увеличената заболяемост от остри респираторни инфекции (ОРЗ) и грип на територията на Област Варна, достигнала за периода 15.01.2024 г. - 21.01.2024 г. епидемични стойности от 213,68%оо, решение от
22.01.2024 г. на Областния оперативен щаб за борба с грип и ОРЗ за обявяване на грипна епидемия и след съгласуване с Главния държавен здравен инспектор за въвеждане на временни противоепидемични мерки на територията на Област Варна,
НАРЕЖДАМ:
I. Въвеждам следните временни противоепидемични мерки на територията на Област Варна срещу разпространението на грип и ОРЗ, считано от 25.01.2024 г. до 31.01.2024 г, включително, както следва:
1. Преустановяване на свижданията в лечебните заведения за болнична помощ, специализирани институции за предоставяне на социални услуги, социални услуги от резидентен тип за деца и възрастни на територията на Област Варна;
2. Лечебните заведения да приведат в изпълнение изготвените плановете за действие в условията на грипна епидемия.
3. Преустановяване на плановите консултации на здрави бременни жени и кърмачета;
4. Преустановяване на всички профилактични прегледи, задължителни имунизации и реимунизации;
5. Провеждане на стриктен ежедневен филтър в детските заведения за недопускане на заболели деца. Да не се допуска смесване на групи и провеждане на общи мероприятия в детските заведения. Да се извършва често проветряване на помещенията и засилена текуща дезинфекция, минимум двукратна за деня, на повърхности. Недопускане на родителите до вътрешните помещения на територията на детските заведения;
Следващото заседание на Областната оперативна комисия да се проведе на
31.01.2024 г. от 14:00 часа в РЗИ - Варна.
II. Временните противоепидемични мерки, определени с настоящата заповед, ще бъдат променени в зависимост от развитието на епидемичната ситуация на територията на Област Варна.
III. Контрол върху изпълнението на заповедта възлагам на директора на Дирекция “Надзор на заразните болести” към РЗИ-Варна.
IV. Настоящата заповед да се сведе до знанието на Областния управител на Област с административен център Варна, Кмета на Община Варна, Кметовете на общини на територията на Област Варна, РЗОК- Варна, Ръководителите на лечебните и здравни заведения на територията на Област Варна, Началника на Регионално управление на образованието - Варна и Председателя на Националното сдружението на ОПЛ, АКСУ за създаване на необходимата организация за изпълнение на противоепидемичните мерки.
V. Заповедта да се публикува на интернет страницата на Регионална здравна инспекция - Варна.
Заповедта подлежи на обжалване в едномесечен срок от публикуването и на интернет страницата на Регионална здравна инспекция - Варна пред Административен съд - Варна по реда на Административнопроцесуалния кодекс. Обжалването не спира изпълнението на заповедта.
Д-р Юлия Витлянова
За Директор РЗИ-Варна Д-р Ю.Витлянова Съгл. Заповед № РД-01 -11/22.01.2024 г.
Допълнителни препоръки, свързани с взетите незабавни противоепидемични мерки, за периода 25.01.2024 г. до 31.01.2024 г., включително:
1. Препоръчително носене на защитна маска за лице за еднократна или многократна употреба от всички лица, които се намират в закрити обществени места, в т. ч. транспортни средства за обществен превоз, лечебни и здравни заведения, аптеки, оптики, специализирани институции за предоставяне на социални услуги, социални услуги от резидентен тип за деца и възрастни, административни учреждения и други места, в които се обслужват или имат достъп гражданите, железопътни гари и автогари, летища, търговски обекти, църкви, манастири, храмове. Забраната не се отнася за улици, площади, градини и паркове и
2. Препоръчително е не се допускат до работното си място лицата, с проявени симптоми на грип и остри респираторни заболявания.
- Details
- Written by: инж. Иво Ангелов
за участие в събеседване/интервю, във връзка с утвърдена Процедура за подбор на персонал за предоставяне на социалната услуга „Асистентска подкрепа“
УВАЖАЕМИ КАНДИДАТИ,
подали документи за длъжността „СОЦИАЛЕН АСИСТЕНТ“
по предоставяне на социалната услуга „Асистентска подкрепа“ на Община Вълчи дол
УВЕДОМЯВАМЕ ВИ,
че събеседване/интервю с кандидатите подали документи за „Социален асистент“, за предоставяне на социалната услуга „Асистентска подкрепа“ на Община Вълчи дол ще се проведе на 31.01.2024г. от 10:00 часа в гр. Вълчи дол, пл.“Христо Ботев“№1- в сградата на Културен дом, ет.2, зала „Заседателна“.
- Details
- Written by: Стилияна Иванова - директор дирекция "Инвестиционна политика и хуманитарни дейности"

обявява ПОДБОР НА ПЕРСОНАЛ за предоставяне на услуга
Община Вълчи дол реализира проект: „Грижа в дома на община Вълчи дол“ ДБФП № BG05SFPR002-2.001-0201-C01, който се осъществява от Община Вълчи дол с финансовата подкрепа на Програма "Развитие на човешките ресурси" 2021-2027, BG05SFPR002-2.001 - Грижа в дома, съфинансирана от Европейския съюз
Във връзка с реализацията на проекта, Община Вълчи дол набира персонал, както следва...
- Details
- Written by: инж. Иво Ангелов

обявява ПОДБОР НА ПЕРСОНАЛ за предоставяне на услуга
Община Вълчи дол реализира проект: „Грижа в дома на община Вълчи дол“ ДБФП № BG05SFPR002-2.001-0201-C01, който се осъществява от Община Вълчи дол с финансовата подкрепа на Програма "Развитие на човешките ресурси" 2021-2027, BG05SFPR002-2.001 - Грижа в дома, съфинансирана от Европейския съюз
Във връзка с реализацията на проекта, Община Вълчи дол набира персонал, както следва:
I. ОПИСАНИЕ НА ОСНОВНИТЕ ФУНКЦИИ И ИЗИСКВАНИЯ ЗА ЗАЕМАНЕ НА СЪОТВЕТНИТЕ ДЛЪЖНОСТИ:
1. Координатор, на трудов договор, с почасова заетост 4 часа на ден – 1 бр.
1.1. Основни функции:
- Отговаря за организиране на транспорта на персонала за осигуряване на услугата;
- Осъществяване с помощта на технически средства /софтуер, телефон/ комуникация и връзка за оперативно регулиране хода на всички основни дейности по проекта, в съответствие с нормативната база и изготвения времеви график за посещенията от домашните помощници до домовете на потребителите;
- Осъществява ритмично и безпроблемно организирането на транспорта на домашните помощници до домовете на потребителите съобразно ежемесечния график, както и на екипа за изпълнение;
- Други задачи, възложени от Ръководителя на проекта в съответствие с изискванията на проекта;
- Други дейности, съобразно нуждите на потребителите.
1.2. Минималните и специфични изисквания към кандидатите за длъжността са:
■ минимални изисквания за заемане на длъжността :
- Да не са осъждани;
- Образователна степен — минимум средно образование;
- Професионален опит - не се изисква, опитът се счита за предимство;
■ специфични изисквания:
- Компютьрна грамотност — Microsoft Word, Microsoft Excel, Internet;
- Умения за работа в екип.
II. РЕД ЗА ПРОВЕЖДАНЕ НА ПОДБОРА
2.1. Необходимите документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в подбора са:
- писмено заявление за участие – по образец;
- лична карта (за справка);
- служебна бележка от месторабота (ако кандидатът работи);
- служебна бележка от образователна институция (ако кандидатът учи — редовно обучение);
- документ за завършено образование;
- копие на сертификат/и или удостоверение за завършени обучителни курсове по сходни програми/проекти за социални услуги – ще се ползва като предимство;
- декларация за обработка на лични данни -по образец;
- други документи.
2.2. Образците на необходимите документи за участие са на разположение на кандидатите в стая №111, етаж първи в сградата на Общинска администрация, град Вълчи дол, площад „Христо Ботев“ №1 или на интернет страницата на община Вълчи дол - https://valchidol.bg/jvd/index.php. Документите следва да се подават лично или чрез надлежно упълномощен пълномощник на следния адрес: Общинска администрация, гр. Вълчи дол, пл. „Христо Ботев” №1, етаж първи, стая №111 /Ръководител проект/ или при отсъствие на служителя в стая №108 /Счетоводител проект/, всеки работен ден от 9.00 до 12.00 часа и от 13.00 до 16.00 часа.
Срок за подаване на документи - от 23.01.2023 г. до 26.01.2023 г. включително.
2.3. Подборът протича в два етапа:
- проверка за съответствието на представените документи с обявените изисквания - административно съответствие;
- събеседване.
До участие в процедурата за подбор не се допускат лица, които не са представили всички необходими документи в срок или представените документи не удостоверяват изпълнението на изискванията.
Списъците на допуснатите и недопуснатите до събеседването кандидати, както и информация за дата, час и място на провеждане на събеседването, се обявяват на информационното табло на Община Вълчи дол, находящо се пред сградата на Общинска администрация Вълчи дол, град Вълчи дол, площад „Христо Ботев“ №1, в петдневен срок след изтичане на срока за подаване на документите за участие в подбора.
В списъка на недопуснатите до събеседването кандидати се посочват основанията за недопускането им.
Събеседването се провежда от комисия и има за цел да се установи в каква степен всеки кандидат притежава професионалните качества, необходими за изпълнението на длъжността.
След приключване на работата си, комисията изготвя списък с класираните кандидати в тридневен срок от провеждането на събеседването, който се публикува на информационното табло на общината, находящо се пред сградата на Общинска администрация Вълчи дол, град Вълчи дол, площад „Христо Ботев“ №1.
За допълнителна информация:
Ръководител проект
- Details
- Written by: инж. Иво Ангелов
Списък на лицата със задължения за местни данъци и такси в Община Вълчи дол във връзка с чл. 32 от ДОПК
ПУБЛИКУВАНО НА: 22.01.2024г. /понеделник/
ВАЛИДНО ДО: 05.02.2024г. /понеделник/
Уведомяваме лицата изброени в списъка, че в 14-дневен срок от публикуване на настоящото съобщение, следва да се явят в отдел МДТНП на Община Вълчи дол, стая 209 от 08,00 до 12,00 часа и от 13,00 до 17,00 часа, за връчване на Акт за установяване на задължения.
В случай, че не се явят в посочения срок, на основание чл.32, ал.6 от ДОПК, съответния документ/акт ведно в съобщението ще бъде приложен към преписката и ще се счита за редовно връчен.
- Details
- Written by: инж. Иво Ангелов






















Заявление;








